Blog JUNI - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Ester Bernards - WaarBenJij.nu Blog JUNI - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Ester Bernards - WaarBenJij.nu

Blog JUNI

Blijf op de hoogte en volg Ester

31 Januari 2019 | Verenigde Staten, Los Angeles

Juni was een vrij rustige maand voor mij met natuurlijk supermooi weer. Mijn vriendinnen waren voor mijn gevoel net weg en op werk was het inmiddels ook hoogseizoen dus behoorlijk druk.

Tot ik 18 juni een berichtje van Muriël kreeg, dat zij en Luke ook deze kant op wilde komen. Te leuk natuurlijk, want ze hadden een vlucht geboekt die in de tweede week van juli aan zou komen. Er zaten dus een kleine 6 weken tussen beide bezoeken.

Na dit berichtje kregen wij op werk bezoek uit Denemarken. Iemand die het land vertegenwoordigd kwam ons erover informeren. Als een van de daguitjes werd een bezoek aan LEGO land aanbevolen. Wat mij voornamelijk verbaasde tijdens dat bezoekje is dat er een aantal collega’s zeer verrast reageerde toen ze hoorde dat LEGO uit Denemarken komt. Ja jongens dat we hier een LEGO Land hebben betekent niet automatisch dat het uit Amerika komt.

Het leukste aan de bezoekjes van vertegenwoordiger is dat ze altijd wel iets meenemen, in de meeste gevallen is dit chocolade en is het binnen een paar dagen op. Deze vertegenwoordiger had er echt over nagedacht en haalde na ons gesprek een aantal doosjes met LEGO uit haar koffer. Ik geloof dat wij nog nooit zo enthousiast zijn geweest over een kleinigheidje van een vertegenwoordiger. Het pakketje bestond uit een visitekaartjeshouder en een naambordje met poppetjes. Die vrouw was maar net weg en wij zaten op kantoor als kleine kinderen met LEGO te bouwen en letters uit te wisselen onderling.

Eens in de maand laat mijn wenkbrauwen verven bij Benefit Cosmetics in Beverly Hills, vlak daarbij zit het Beverly Center. Als je de tourbussen moet geloven HET shopping center voor de bekende Amerikanen. Iedereen op werk woont al langere tijd in LA, dus zij zijn het gewend als ze iemand bekend tegen komen. Ik had in alle tijd die ik in LA woon nog niemand gezien die mij enigszins bekend voor kwam (het kan ook zijn dat ik ze niet herkende zonder make-up).

Toen ik 30 juni mijn wenkbrauwen had laten doen en nog even naar de Zara in het Beverly Center ging, stond er iemand naast mij op de lift te wachten die mij wel bekend voor kwam. Ik stond naast Ed Westwick op de lift te wachten! Voor degene die nu denken over wie heeft ze het? Hij speelt Chuck Bass in de serie Gossip Girl. Ik had het even niet meer, aangezien het not-done is iemand daar om een foto of handtekening te vragen en het in de lift te krap was om stiekem een foto te kunnen maken. Moest ik 7 etages lang mijn energie op sparen en heb ik geloof ik nog net naar hem kunnen glimlachen. Want wat is die man knap in het echt!!

En dan is het tijdsverschil wel echt een ding, want het liefst zou je dit gelijk met iedereen delen en had ik ze al in de lift willen Facetimen. Maar Nederland loopt 9 uur voor dus is het wel handig om te kijken of iedereen nog wakker is. Ik weet niet of als ik een beter bekende Amerikaan spot, ik mij dan nog een keer zo in ga houden. We (ja jullie ook) zullen het zien ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ester

Actief sinds 09 Dec. 2017
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 7781

Voorgaande reizen:

10 Januari 2018 - 10 Juli 2019

Traineeship in Los Angeles

Landen bezocht: